chicken pox .

niy lar muke aq yg kene chicken pox niy =(
asslamualaikum , hai  smue ! skunk niy aku kene demam chicken pox . eeeee sikse bile kene mende niy jangan cakap lar . rimas terlampau2 rimas . makan tuh ta boley makan niy ta boley . pas tuh saket plak tuh . tido malam pon susah , asyik heboh kan mende niy jerk .yang paling ta tahan tuh aku nyer tekak ary tuh bengkak . nak bernafas pown bukan maen susah , nak makan ap lagi langsong ta de selere . huuurrrmmmm . makin turun ar berat badan aku .tapi memang turun pon , semalam pegi klinik g lar timbang berat , turun sekilo . muke da abis da niy . mintak2 ilang lar parot niy nnti .adohai memang sikse giler lar . skunk niy pon cam ta de selere jerk nak makan . aku cuti sampai hari selase minggu depan . selase tuh da balek kolej lek da . parot niy pon da kering da pas mak aku letak daun bambu kat muke aku niy . memang susah lar kene mende niy . ubat asyk kene makan jerk , law ta mkan mak aku mara :p . aku bosan giler dok uma , yang laen nta mne nta . abg aku niy ta tau nak lekat kat uma kew , mengayau jerk , aku da bosan sowg2 dok uma niy , mak aku g uma sebelah ade kendury , nak harap an adq aku sowg tuh same jerk nan abg2 aku tuh . errmmmm nak wat cm ner an , budak laki mne nak tau dok uma, aku niy plak sowg jerk pempuan , nak ajak abg aku kuar muke aku cam niy , si boyprend aku tido bawu balek keje , ta dapat meseg , sian dye penat , tape2 aku paham . nak tengok tv aku bukan nyer minat sangat tengok tv niy , time betol2 bosan bawu aku nak egt tgok tv  . hehehe , (sorie ea cek tv) ~.. arrrghhhhh ape aku nak buat niy , esok angah n along aku balek , mak aku cakap along aku nak g mlake . betol kew ? eh boley ar aku ekot law cm tuh kan ^-^ ( ngade2 lar ai).. huhuhuh . aku tnye mak aku along bawak anak ea tak balek , niy deh jawapan mak den , ( ta nak dyo bawak balik do , jap lagi berjangkit domam ko tu kek anak ea kng) aduhai tersentap rso aty den ha . hukhukhuk , erm law ade si kembar tu xde ar bosan sangat , dye rajin melayan aku , haiyo amma appa . apo den nak buek niy . bosan tahap gaban da ha , saba lar sikit , jangan nak bersungut buley ta , memokak yo ko niy , da saket tuh buek la caro saket , niy ta , membising yo , ( kato aty den ) hahaahaha , apo lar den merepek niy , den pon ta tau . osah gilo ea . k ar da ponek den melalut da niy . k taatttatataata.. ^-^

No comments:

Post a Comment